blogg paus

hej, igår var jag,pappa,rasmus,oliver,jonte,simon och jp i karlskrona för vi var på ett ställe som heter boda borg, det é typ som fångarna på fortet, skit kul iaf. men nog pratat om det för idag åker jag och amanda till våran hopptränare camilla och ska bo hos henne i 3 dagar. vi ska ta med våra egna ponnyer och när vi är där ska vi ta hand om hennes hästar asså fodra, mocka, rida... och när vi är där kommer hon att träna oss med våra ponnyer i dressyr, hoppning mm... jag och amanda kommer att ha det bäst (y) så nu håller jag på att packa för fullt, för jag o amanda ska vara i stallet vid halv 1 för att ducha hästarna så dom blir extra fina ;) <3
puss♥


fint jag skriver va ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0